Activiteiten

Beste leden en belangstellenden,

Op vrijdag 5 juni 2026 zal ons jaarlijkse NVGO-congres weer plaatsvinden.
Dit congres zal dit jaar plaatsvinden in Heelsum.

Het thema van dit congres is:

Van Plant naar Patiƫnt

Onder het kopje ‘Nieuws’ wordt u op de hoogte gehouden van de verdere ontwikkelingen.
Wij hopen u op 5 juni te mogen verwelkomen bij dit congres.