Activiteiten
Beste leden en belangstellenden,
Op vrijdag 5 juni 2026 zal ons jaarlijkse NVGO-congres weer plaatsvinden.
Dit congres zal dit jaar plaatsvinden in Heelsum.
Het thema van dit congres is:
Van Plant naar Patiƫnt
Onder het kopje ‘Nieuws’ wordt u op de hoogte gehouden van de verdere ontwikkelingen.
Wij hopen u op 5 juni te mogen verwelkomen bij dit congres.